Telemarketingbureau

Sammenlign pris og kvalitet på telemarketingbureau - Bestil flere tilbud...

Spar tid

Udfyld kun 1 formular og modtag op til 4 tilbud fra særligt udvalgte samarbejdspartnere

Spar penge

Du kan spare op til 50% ved at sammenligne tilbud fra de bedste leverandører

Gratis og uforpligtende

Vores service er 100% gratis og uden forpligtelser

Omtale & anbefalinger
1
2
3
Få op til 4 tilbud her Telemarketing - Få op til 4 gratis tilbud fra førende leverandører
Det tager under et minut!

Hvilken service ønskes?

Det tager under et minut!
Sidst opdateret: 05. juni 2018

Info om telemarketingbureauer

Mange virksomheder får mere og mere travlt, og det er ikke sjældent set, at medarbejdere har mange forskellige hatte og arbejdsopgaver. Dette kan dog sommetider være en farlig faldgrube, da medarbejderne ikke får ordentlig tid til at sidde og koncentrere sig om de forskellige opgaver, og mange ting derfor risikerer at blive halvhjertet udført. Det endnu værre alternativ er dog, at visse opgaver slet ikke bliver udført, fordi medarbejderne ikke har tid til at nå det hele - Det er altså meget vigtigt, at prioritere hvilke opgaver dine medarbejdere skal bruge deres tid og ressourcer på. Her er det sommetider meget nemt at udpege hvilke opgaver, der egner sig godt til outsourcing, det være sig for eksempel rengøring, madlavning, lønudbetaling, momsregnskab og årsregnskab og lignende. Det kan dog også være en stor fordel for virksomheder at uddelegere opgaver som mødebooking, kundeanalyser og telemarketing til eksterne telemarketingbureauer.

Hvad er et telemarketingbureau?

Et telemarketingbureau består af et hold professionelle sælgere og kundeservicemedarbejdere, hvis fornemmeste opgaver er at pleje dine nuværende kunder og skaffe nye. Ved at outsource dine kundekontaktsopgaver kan dine medarbejdere fokusere på at forbedre det produkt som jeres kunder rent faktisk betaler for. Imens kan jeres telemarketingbureau tage imod opkald, ringe ud og sidde klar ved mail og chat, så kunderne altid indirekte kan nå jer.

Hvilke fordele er der ved et telemarketingbureau?

Der er mange forskellige fordele ved at hyre et telemarketingbureau, for eksempel får I frigjort en masse tid, som I i stedet kan bruge på nogle mere kompetencekrævende opgaver. En anden fordel er, at I med hjælp fra et telemarketingbureau nemt og hurtigt kan igangsætte en effektiv markedsføring, for eksempel hvis I gerne vil øge kendskabet til jeres virksomhed eller produkter. I kan også få hjælp af telemarketingbureauet til at udføre mere indtjeningsmæssige opgaver, for eksempel ved at booke møder med potentielle nye kunder, samt at optimere salg. Derudover kan et telemarketingbureau hjælpe med at løse stort set alle former for arbejdsopgaver indenfor enhver type branche, og dit telemarketingbureau kan forestå din markedsføring i både ind- og udland.

Hvorfor bør netop min virksomhed hyre et telemarketingbureau?

Der er rigtig mange gode grunde til at hyre et telemarketingbureau, især hvis du har en lidt mindre virksomhed, som ikke har sin egen salgsafdeling. Her kan et telemarketingbureau bidrage med nogle meget væsentlige og relevante ressourcer for en virksomhed. Dit telemarketingbureaus arbejde afhænger naturligvis af, hvilke opgaver du selv ønsker at overlade til telemarketingbureauet, men overordnet set kan de hjælpe med:

  • Et telemarketingbureau kan hjælpe dig med at udføre en målbar og effektiv markedsføring af din virksomhed, kampagne eller produkter.

  • Et telemarketingbureau kan hjælpe dig med mødebooking, således at du ikke selv skal bekymre dig om at kontakte potentielle kunder.

  • Et telemarketingbureau kan udføre alt salgsarbejde for dig, så du selv slipper for at sidde ved telefonerne og computeren hele dagen.

  • Et telemarketingbureau kan hjælpe jer, hvis I har meget travlt, og de kan hjælpe jer med at tage telefoner.

  • Et telemarketingbureau kan hjælpe med at tage imod og behandle ordre fra kunder, så I ikke selv bliver oversvømmet af opgaver.

  • Et telemarketingbureau kan hjælpe med at indsamle informationer, både om markedet, jeres virksomhed, jeres kunder, jeres konkurrenter og lignende.

  • Et telemarketingbureau kan hjælpe jer ved at yde kundesupport, så I ikke selv skal forstyrres flere gange dagen igennem.

Kort sagt kan et telemarketingbureau hjælpe jer på mange måder, og de kan både aflaste jer, markedsføre for jer og optimere jeres salg.

Hvad skal jeg overveje, før jeg hyrer et telemarketingbureau?

Der er mange fordele ved at hyre et telemarketingbureau, lige meget hvilken branche du selv agerer i. De fleste telemarketingbureauer har nemlig stort kendskab til de fleste brancher, og hvis ikke de allerede har det, sørger de for at få det. Derudover kan et telemarketingbureau både aflaste jer i belastede perioder, de kan lave projektarbejde i forbindelse med kampagner og tilbud, og de kan sørge for at hjælpe jer i hverdagen. Et telemarketingbureau udfører præcis de opgaver, som I giver dem, og de sørger for at udføre dem til perfektion. I skal bare sørge for at give jeres telemarketingbureau et indgående kendskab til jeres virksomhed og produkter, så de uden problemer kan repræsentere jer og jeres værdier.  

Inden du hyrer et eksternt telemarketingbureau til at udføre al din kundeservice og salg, er det vigtigt at du har et klart billede af, præcis hvad det er telemarketingbureauet skal hjælpe dig med og hvad du forventer af dem. Hvis du klart giver udtryk for hvilke opgaver, du ønsker at dit telemarketingbureau skal stå for, bliver samarbejdet nemmere, og resultatet bliver nemmere at måle på.

Ved dit første møde med dit telemarketingbureau, skal I sammen lave en forventningsafstemning i forhold til jeres fremtidige samarbejde. På denne måde er I klar over hvilke forventninger I har til hinanden, og dit telemarketingbureau ved hvad de skal arbejde med.

Når du og dit telemarketingbureau har afstemt jeres forventninger til hinanden og til jeres samarbejde, og I er enige om at målsætningerne er realistiske, så begynder det rigtige arbejde. Her skal både du og telemarketingbureauet sikre jer, at de målsætninger I sammen har opstillet, er både målbare og resultatorienterede, så I nemt kan se, hvad I får ud af samarbejdet. Derudover skal I også huske at segmentere jeres marked og definere en eller flere målgrupper, som jeres telemarketingbureau skal fokusere på i deres markedsføring.

Hvad koster det at hyre et telemarketingbureau?

Når du søger efter et telemarketingbureau, er det vigtigt at du finder et, som lever op til netop dine forventninger og behov. Du skal også afklare tidligt i forløbet, hvilke arbejdsopgaver du gerne vil uddelegere til et telemarketingbureau, og hvilke opgaver du eventuelt gerne selv fortsat vil varetage. Dette er altsammen ting som du skal tænke over, før du tager den indledende kontakt til et telemarketingbureau. Priserne på at hyre et telemarketingbureau varierer naturligvis en hel masse, både i forhold til hvor mange og hvor avancerede opgaver de skal varetage for dig, men det er også afhængigt af din branche, din virksomheds størrelse og din virksomheds fysiske placering. Hvis din virksomhed overvejer at anvende et telemarketingbureau, men har brug for hjælp til finansieringen, kan en løsning være at optage et lån